Teknolojinin hayatın her alanına girmesiyle, müşteri odaklı yaklaşımlar geri alınamaz bir şekilde değişti. Özellikle, zorlu durumlarda sağlanan destek hizmetlerinde, uzun bekleme süreleri, yavaş yanıtlar ve kısıtlı bildirim kanalları artık kabul edilemez. Teknolojiyi, kurumsal müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak, kendilerini güvende ve mutlu hissetmelerini sağlamak, mümkün olan en iyi müşteri deneyimini yaşatmak için araç olarak görüyoruz. Kendi yaşantımızda da deneyimlediğimiz gibi, basit bir soru veya sorun için sadece telefon açma seçeneği ile baş başa kalmak istemiyoruz. Çoğu zaman, soruna dair hızlı bir yazışma yapmaya, hızlı bir soru içeren bir metin göndermeye daha istekliyiz.
Remed Assistance olarak geliştirdiğimiz çok kanallı çağrı merkezi altyapımız sayesinde müşterilerimiz istedikleri zaman, istedikleri kanaldan bizimle iletişime geçebiliyorlar. WhatsApp ve Facebook gibi entegrasyonlar ile kusursuz bir şekilde hizmet vererek, müşteri memnuniyetinin yanı sıra maliyet tasarrufu da sağlıyoruz. Yakın zamanda devreye aldığımız Remy (Remed Assistance Bot) ile uluslararası düzeyde, PCR Test süreçlerini otomatize ederek, sigortalı müşterilerimize farklı kanallardan ortak bir deneyim ve kolaylık sağlıyoruz.
Pandemiyle birlikte sadece müşterilerimiz için değil, iş ortaklarımızın da ihtiyaç duyduğu hizmetleri gündemimize aldık ve yüz yüze toplantıların yapılamadığı bu dönemde, gerçek zamanlı raporlama hizmetimizi müşterilerimize sunduk. Periyodik olarak oluşturulan statik raporlara ek olarak şirket yetkilileri; diledikleri zaman, diledikleri yerden kendilerine tanımlanan ekranlardan raporlarımıza erişebiliyorlar. Herkes için zaman tasarrufu sağlayan online raporlama hizmetimizle, yalnızca şeffaflığımızı ve güvenilirliğimizi pekiştirmekle kalmadık, online yapılan toplantılarda hem müşterilerimizin hem de kendi zamanımızın verimini artırdık.
Erdinç Uğurlu – Remed Assistance, CIO