Basın Bültenleri | Remed Assistance

Basın Odası

Mart 2021
İnsanların hayatlarının her alanında oluşan krizleri çözmek ve acil durumlara karşı hazırlıklı olmak asistans şirketinin en önemli görevlerinden. Sigortacılığın merkezine oturan asistans hizmetleri, pandeminin de etkisiyle büyük değişimler yaşıyor. REMED Assistance CEO’su Güven Aykaç, sektördeki değişimleri ve bu dönemde attıkları başarılı adımları paylaştı.
Mart 2021
Remed Assistance, AKUT’un yurt dışı operasyonlarında ihtiyaç duyabileceği seyahat sağlık desteği ve tahliye konularını güvence altına almak için bir iş birliği protokolü imzaladı.
Aralık 2020
İnsana duyarlı bir asistans şirketi olmayı merkezine koyarak, sektördeki en geniş asistans hizmetleri yelpazesine sahip olan Remed Assistance, “Destek Asistans Hizmetleri”yle fark yaratıyor.
Aralık 2020
Dönem başlangıcında tüm dünya hazırlıksız yakalandı. İnsanlar ziyaret ettikleri ülkelerde mahsur kaldı, yerel kurallar ülkeden ülkeye farklılaştığından, müdahale ve nakil işlemleri zorlaştı.
Kasım 2020
Koşulların çok hızlı değişim göstermesi ve teknolojinin sürekli yenilenmesiyle, müşteri memnuniyetinin rekabette üstünlük sağlayan kilit bir kavram olarak çıktığı günümüz dünyasında hem global hem de Türkiye çapında Assistance hizmeti sunan Remed Assistance, çözüm ortaklarının rekabette üstünlük sağlamaları için müşteri memnuniyetini ve asistans servislerinde insan odaklılığı merkezine koyuyor.
Ekim 2020
REMED ailesi olarak, insanların mutluluğu için 7/24 çalışarak, insanların yaşam kalitelerini yükseltecek hizmetler geliştiriyoruz
Ağustos 2020
Remed Assistance hizmet birimi ekibi olarak hem müşterilerimizin hem de aidiyet duygusu yüksek hizmet birimlerimizin arasında bir köprü olduğumuzun bilincindeyiz.
Temmuz 2020
REMED olarak “Evde Kal” hareketini destekliyor, hem ekip arkadaşlarımızın hem de toplumun sağlığını tehlikeye atmamak adına, evden çalışma düzeninde hizmet veriyoruz
Haziran 2020
1993'ten bu yana edindiği yerel ve uluslararası deneyimi ve geniş alt yapısı ile Türkiye’de ve Dünya’da pek çok sektörden kurumsal müşterilere 7/24 profesyonel yardım hizmeti sağlayan Remed Assistance’ın ikinci 25 yılında mükemmeli hedefleyen yeniden yapılanma projesini başlattı.
Haziran 2020
Birçok ülkeye dışarıdan gelen COVID19 vakaları içinden çıkılamayan zorluklar yaratarak hastaların mahsur kalmasına neden oldu.
Mayıs 2020
Uluslararası müşterilerimiz ve operasyonumuzla Remed Assistance, Türkiye’nin global seyahat ve sağlık asistansı markasıdır.
Nisan 2020
Tüm bu sorunlara rağmen, yüzbinlerce kahraman hizmet sağlayıcımız, Türkiye ve dünyanın her köşesinde hizmet vermeye devam ettiğini de söylemek istiyorum.
Mart 2020
Remed Assistance, çalışanlarına yaptığı sürekli yatırımlarla hem çalışanlarına katma değer sağlıyor hem de hizmet kalitesini arttırarak yerini sağlamlaştırıyor. Şirket, çağrı merkezi dosya yöneticilerinin, zorlu dosyalarla, müşteri memnuniyetinden ödün vermeden başa çıkmalarını sağlayacak olan bir eğitim serisini hayata geçirdi.
Mart 2020
Sağlık asistansta 27 yıllık tecrübesi bulunan ve 102 ülkede asistans operasyonu yürüten Remed Assistance’ın Tıbbi Kurulu, Koronavirüs için uyarılarda bulundu.