Basın Odası

23 Şubat 2024
Özellikle çam ormanlarıyla çevrili beyaz örtüyle kaplı Remed Assistance özel etabı büyük çekişmeye sahne olurken zaman zaman araçların kara saplandığı görüldü.
23 Aralık 2023
Yılın şampiyonu Castrol Ford Team'den Ali Türkkan ve Burak Erdener oldu. Şampiyon ikili aynı zamanda Remed Assistance etabını dereceyle bitirdi.
09 Aralık 2023
21.47 km'lik Remed Assistance özel etabında zaferi Castrol Ford Team Türkiye'den Ali Türkkan ve Burak Erdener ikilisi kazandı. Kadınlarda en iyi zamanı yapan Burcu Çetinkaya-Murat Yılmaz ikilisi ise Remed Assistance özel ödülünün sahibi oldu.
24 Kasım 2023
Türkiye Ralli Şampiyonasının 5. yarışı Ege Rallisi, 17-19 Kasım tarihlerinde İzmir Kemalpaşa'da gerçekleştirildi. 17,6 km uzunluğundaki Remed Assistance özel etabı nefes kesti.
05 Kasım 2023
Cumhuriyetimizin 100. yılına özel olarak düzenlenen Petrol Ofisi Maxima 2023 Türkiye Ralli Şampiyonasının 4. yarışı 100. Yıl Rallisi, Remed Assistance’ın katkılarıyla hayata geçirildi.
02 Ekim 2023
Remed Assistance Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü görevine Engin Ormancı getirildi. Engin Ormancı, getirildiği Bilgi Teknolojileri Direktörü görevinde; BT altyapısının yönetimi, veri güvenliği, yazılım geliştirme ve diğer teknolojik konuların yönetiminden sorumlu olacak.
11 Eylül 2023
Türkiye Ralli Şampiyonası’nın 2023-2024 sezonu için asistans sponsoru Remed Assistance oldu. Şampiyonanın ikinci yarısı, 7-8 Ekim’de İstanbul rallisi ile başlıyor.
OKU
11 Eylül 2023
Remed Assistance, müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarmak amacıyla dijitalleşen dünyada önemli bir adım atıyor.
OKU
31 Ağustos 2023
Remed Assistance Türkiye sağlık ve seyahat iş birimlerinden sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı’na Dr. Murat Keçik getirildi.
OKU
24 Temmuz 2023
Remed Assistance Genel Müdür Faruk Ertuğ; “Bu yıl dijitalleşme ve insan kaynakları yönetimi konularına odaklanmaktayız.”
OKU
31 Ocak 2023
Remed Assistance'deki gelişmeler Best Dergisi Ocak Sayısı insert ekini okumak için tıklayın.
OKU
29 Ocak 2023
Şirketler, çalışan memnuniyetini sağlamak için her geçen gün çalışan destek programlarına daha çok önem veriyorlar. Dünyaca ünlü insan kaynakları ve sigorta danışmanlığı yapan bir firmanın yapmış olduğu Küresel Refah Anketi’nin sonuçlarına baktığımızda küresel çapta şirketlerin yüzde 82’si çalışan memnuniyetinin bir öncelik olduğunu düşünüyor.
OKU
29 Ocak 2023
Kurum içinde dürüstlük ve hesap verebilirlik kültürünün teşvik edilmesi, iş hayatında etik dışı davranışların önlenmesi ve etik kültürünün pekiştirilmesi amacıyla Remed Etikhat, 2009'dan bu yana ulusal ve uluslararası şirketlerin sürdürülebilir büyüme yolculuklarına eşlik ediyor.
OKU
25 Ocak 2023
Yol yardım, ikame araç gibi hizmetler sunan asistans şirketleri pazarında kartlar yeniden karılıyor. Yabancı şirketlerin piyasadan çıkması yerli şirketlere yaradı.
OKU
28 Kasım 2022
Remed olarak müşterilerimizin sesini dinlemeye çok önem veriyoruz. Bu doğrultuda onların öneri, yorum ve geri bildirimleri doğrultusunda sadece pazarlama çalışmalarımızı değil, hizmetlerimizi ve iş yapış şeklimizi de yeniden şekillendiriyoruz.
OKU
15 Eylül 2022
Uluslararası alandaki üyeliklerimiz ve faaliyetlerimiz bize çeviklik ve hız kazandırıyor. Global bir firma olmanın hem avantajlarını hem de dezavantajlarını birlikte yaşıyoruz, dünyanın herhangi bir yerindeki gelişme bizi, iş planlarımızı hızlıca gözden geçirmeye ve gerekli önlemleri almaya yöneltiyor.
OKU
01 Temmuz 2022
Genel Müdürümüz Faruk Ertuğ'un "Asistans hizmetlerine"na dair, Riskli Dergi Temmuz-2022 sayısında yayınlanan görüşünü buradan okuyabilirsiniz.
OKU
01 Şubat 2022
Türkiye'nin en itibarlı kurumlarına, kurumsal etik süreç danışmanlığı, etik hat ve raporlama hizmetleri sunan Remed Etikhat, '2021 yılı Kurumsal Etik Trendleri Raporu'nu yayınladı.
OKU
15 Ocak 2022
Remed Assistance'ın metal yakalı çalışanı Remy, 4. CX AWARDS TURKEY'de "Büyük Düşünce"ödülünü kazandı.
OKU
31 Aralık 2021
Harekete Devam 3. sayımızı okumak için tıklayın.
OKU
05 Ekim 2021
2020 yılında başlayan COVID-19 salgınından birçok sektör etkilendi. Asistans sektöründe her ne kadar evde kalmanın dinamiği hasar/prim oranlarında görece bir düşüş olduysa da, dosya bazlı hizmet verilen durumlarda gelir kaybı yaşandı.
OKU
04 Ekim 2021
Genel Müdürümüz Faruk Ertuğ'un, seyahat esnasında karşılaşılan sorunlara getirilen çözümlere dair, Riskli Dergi Eylül-2021 sayısında yayınlanan görüşünü buradan okuyabilirsiniz.
OKU
03 Eylül 2021
1993’ten bugüne, Remed Assistance, araç, konut, seyahat , sağlık wellbeing ve lifestyle asistans ürünlerinin yanı sıra, çalışan destek programları, etik uyum ve yönetim sistemlerini sunduğu markalarıyla Türkiye’nin en geniş asistans hizmetleri yelpazesini oluşturdu. Kurumlara 360 derece asistans hizmeti sağlayan Remed Assistance, Türkiye pazarında 22 sigorta şirketine değer katıyor.
OKU
03 Eylül 2021
Genel Müdürümüz Faruk Ertuğ'un "Pandemi Döneminde Seyahat Sağlık Sigortaları"na dair, Şemsiye Dergisi Temmuz-2021 sayısında yayınlanan görüşünü buradan okuyabilirsiniz.
OKU
12 Temmuz 2021
Akut sağlık sorunları yaşayan ve çoğunluğunu Avrupalıların oluşturduğu sigortalılarımıza, Türkiye’nin 7 bölgesine yayılmış on binlerce sağlık uzmanının çalıştığı medikal tedarikçi ağımız ile dünyanın her yerinde hizmet veriyoruz.
OKU
12 Temmuz 2021
Teknolojinin hayatın her alanına girmesiyle, müşteri odaklı yaklaşımlar geri alınamaz bir şekilde değişti. Özellikle, zorlu durumlarda sağlanan destek hizmetlerinde, uzun bekleme süreleri, yavaş yanıtlar ve kısıtlı bildirim kanalları artık kabul edilemez.
OKU
22 Haziran 2021
Remed Assistance ve bağlı markalarımızın müşterileri için Antalya, İstanbul ve Kahire’de, gerektiğinde birbirini yedekleyebilen 3 operasyon merkezimizle, 7 gün 24 saat çok büyük bir operasyon yürütüyoruz.
OKU
17 Haziran 2021
Harekete Devam 2. sayımızı okumak için tıklayın.
OKU
16 Haziran 2021
Birçok şirket müşterileriyle bağlantısının, sundukları hizmet satın alındıktan sonra bittiğini düşünürken bu yaklaşım, son dönemde önemli ölçüde farklılaştı. Artık şirketler müşterilerine uçtan uca iyi bir deneyim sunmanın sürdürülebilir başarı ve uzun soluklu iş birlikleri üzerindeki etkisi konusunda bilinçlenirken, stratejilerini de bu doğrultuda tasarlamaya başladılar.
OKU
19 Mart 2021
İnsanların hayatlarının her alanında oluşan krizleri çözmek ve acil durumlara karşı hazırlıklı olmak asistans şirketinin en önemli görevlerinden. Sigortacılığın merkezine oturan asistans hizmetleri, pandeminin de etkisiyle büyük değişimler yaşıyor. REMED Assistance CEO’su Güven Aykaç, sektördeki değişimleri ve bu dönemde attıkları başarılı adımları paylaştı.
OKU
10 Mart 2021
Remed Assistance, AKUT’un yurt dışı operasyonlarında ihtiyaç duyabileceği seyahat sağlık desteği ve tahliye konularını güvence altına almak için bir iş birliği protokolü imzaladı.
OKU
15 Ocak 2021
Remed Assistance yeni anlaşmalarla hizmet kalitesini artırıyor Remed Assistance, Rapido Filo ile hizmet anlaşması imzaladı.
OKU
02 Aralık 2020
İnsana duyarlı bir asistans şirketi olmayı merkezine koyarak, sektördeki en geniş asistans hizmetleri yelpazesine sahip olan Remed Assistance, “Destek Asistans Hizmetleri”yle fark yaratıyor.
OKU
01 Aralık 2020
Dönem başlangıcında tüm dünya hazırlıksız yakalandı. İnsanlar ziyaret ettikleri ülkelerde mahsur kaldı, yerel kurallar ülkeden ülkeye farklılaştığından, müdahale ve nakil işlemleri zorlaştı.
OKU
01 Kasım 2020
Koşulların çok hızlı değişim göstermesi ve teknolojinin sürekli yenilenmesiyle, müşteri memnuniyetinin rekabette üstünlük sağlayan kilit bir kavram olarak çıktığı günümüz dünyasında hem global hem de Türkiye çapında Assistance hizmeti sunan Remed Assistance, çözüm ortaklarının rekabette üstünlük sağlamaları için müşteri memnuniyetini ve asistans servislerinde insan odaklılığı merkezine koyuyor.
OKU
01 Kasım 2020
Harekete Devam 1. sayımızı okumak için tıklayın.
OKU
01 Ekim 2020
REMED ailesi olarak, insanların mutluluğu için 7/24 çalışarak, insanların yaşam kalitelerini yükseltecek hizmetler geliştiriyoruz
OKU
01 Ağustos 2020
Remed Assistance hizmet birimi ekibi olarak hem müşterilerimizin hem de aidiyet duygusu yüksek hizmet birimlerimizin arasında bir köprü olduğumuzun bilincindeyiz.
OKU
01 Temmuz 2020
REMED olarak “Evde Kal” hareketini destekliyor, hem ekip arkadaşlarımızın hem de toplumun sağlığını tehlikeye atmamak adına, evden çalışma düzeninde hizmet veriyoruz
OKU
02 Haziran 2020
1993'ten bu yana edindiği yerel ve uluslararası deneyimi ve geniş alt yapısı ile Türkiye’de ve Dünya’da pek çok sektörden kurumsal müşterilere 7/24 profesyonel yardım hizmeti sağlayan Remed Assistance’ın ikinci 25 yılında mükemmeli hedefleyen yeniden yapılanma projesini başlattı.
OKU
01 Haziran 2020
Birçok ülkeye dışarıdan gelen COVID19 vakaları içinden çıkılamayan zorluklar yaratarak hastaların mahsur kalmasına neden oldu.
OKU
01 Mayıs 2020
Uluslararası müşterilerimiz ve operasyonumuzla Remed Assistance, Türkiye’nin global seyahat ve sağlık asistansı markasıdır.
OKU
01 Nisan 2020
Tüm bu sorunlara rağmen, yüzbinlerce kahraman hizmet sağlayıcımız, Türkiye ve dünyanın her köşesinde hizmet vermeye devam ettiğini de söylemek istiyorum.
OKU
02 Mart 2020
Remed Assistance, çalışanlarına yaptığı sürekli yatırımlarla hem çalışanlarına katma değer sağlıyor hem de hizmet kalitesini arttırarak yerini sağlamlaştırıyor. Şirket, çağrı merkezi dosya yöneticilerinin, zorlu dosyalarla, müşteri memnuniyetinden ödün vermeden başa çıkmalarını sağlayacak olan bir eğitim serisini hayata geçirdi.
OKU
01 Mart 2020
Sağlık asistansta 27 yıllık tecrübesi bulunan ve 102 ülkede asistans operasyonu yürüten Remed Assistance’ın Tıbbi Kurulu, Koronavirüs için uyarılarda bulundu.
OKU