Basın Bültenleri | Remed Assistance

Basın Odası

Temmuz 2021
Akut sağlık sorunları yaşayan ve çoğunluğunu Avrupalıların oluşturduğu sigortalılarımıza, Türkiye’nin 7 bölgesine yayılmış on binlerce sağlık uzmanının çalıştığı medikal tedarikçi ağımız ile dünyanın her yerinde hizmet veriyoruz.
OKU
Temmuz 2021
Teknolojinin hayatın her alanına girmesiyle, müşteri odaklı yaklaşımlar geri alınamaz bir şekilde değişti. Özellikle, zorlu durumlarda sağlanan destek hizmetlerinde, uzun bekleme süreleri, yavaş yanıtlar ve kısıtlı bildirim kanalları artık kabul edilemez.
OKU
Haziran 2021
Remed Assistance ve bağlı markalarımızın müşterileri için Antalya, İstanbul ve Kahire’de, gerektiğinde birbirini yedekleyebilen 3 operasyon merkezimizle, 7 gün 24 saat çok büyük bir operasyon yürütüyoruz.
OKU
Haziran 2021
Harekete Devam 2. sayımızı okumak için tıklayın.
OKU
Haziran 2021
Birçok şirket müşterileriyle bağlantısının, sundukları hizmet satın alındıktan sonra bittiğini düşünürken bu yaklaşım, son dönemde önemli ölçüde farklılaştı. Artık şirketler müşterilerine uçtan uca iyi bir deneyim sunmanın sürdürülebilir başarı ve uzun soluklu iş birlikleri üzerindeki etkisi konusunda bilinçlenirken, stratejilerini de bu doğrultuda tasarlamaya başladılar.
OKU
Mart 2021
İnsanların hayatlarının her alanında oluşan krizleri çözmek ve acil durumlara karşı hazırlıklı olmak asistans şirketinin en önemli görevlerinden. Sigortacılığın merkezine oturan asistans hizmetleri, pandeminin de etkisiyle büyük değişimler yaşıyor. REMED Assistance CEO’su Güven Aykaç, sektördeki değişimleri ve bu dönemde attıkları başarılı adımları paylaştı.
OKU
Mart 2021
Remed Assistance, AKUT’un yurt dışı operasyonlarında ihtiyaç duyabileceği seyahat sağlık desteği ve tahliye konularını güvence altına almak için bir iş birliği protokolü imzaladı.
OKU
Aralık 2020
İnsana duyarlı bir asistans şirketi olmayı merkezine koyarak, sektördeki en geniş asistans hizmetleri yelpazesine sahip olan Remed Assistance, “Destek Asistans Hizmetleri”yle fark yaratıyor.
OKU
Aralık 2020
Dönem başlangıcında tüm dünya hazırlıksız yakalandı. İnsanlar ziyaret ettikleri ülkelerde mahsur kaldı, yerel kurallar ülkeden ülkeye farklılaştığından, müdahale ve nakil işlemleri zorlaştı.
OKU
Kasım 2020
Koşulların çok hızlı değişim göstermesi ve teknolojinin sürekli yenilenmesiyle, müşteri memnuniyetinin rekabette üstünlük sağlayan kilit bir kavram olarak çıktığı günümüz dünyasında hem global hem de Türkiye çapında Assistance hizmeti sunan Remed Assistance, çözüm ortaklarının rekabette üstünlük sağlamaları için müşteri memnuniyetini ve asistans servislerinde insan odaklılığı merkezine koyuyor.
OKU
Kasım 2020
Harekete Devam 1. sayımızı okumak için tıklayın.
OKU
Ekim 2020
REMED ailesi olarak, insanların mutluluğu için 7/24 çalışarak, insanların yaşam kalitelerini yükseltecek hizmetler geliştiriyoruz
OKU
Ağustos 2020
Remed Assistance hizmet birimi ekibi olarak hem müşterilerimizin hem de aidiyet duygusu yüksek hizmet birimlerimizin arasında bir köprü olduğumuzun bilincindeyiz.
OKU
Temmuz 2020
REMED olarak “Evde Kal” hareketini destekliyor, hem ekip arkadaşlarımızın hem de toplumun sağlığını tehlikeye atmamak adına, evden çalışma düzeninde hizmet veriyoruz
OKU
Haziran 2020
1993'ten bu yana edindiği yerel ve uluslararası deneyimi ve geniş alt yapısı ile Türkiye’de ve Dünya’da pek çok sektörden kurumsal müşterilere 7/24 profesyonel yardım hizmeti sağlayan Remed Assistance’ın ikinci 25 yılında mükemmeli hedefleyen yeniden yapılanma projesini başlattı.
OKU
Haziran 2020
Birçok ülkeye dışarıdan gelen COVID19 vakaları içinden çıkılamayan zorluklar yaratarak hastaların mahsur kalmasına neden oldu.
OKU
Mayıs 2020
Uluslararası müşterilerimiz ve operasyonumuzla Remed Assistance, Türkiye’nin global seyahat ve sağlık asistansı markasıdır.
OKU
Nisan 2020
Tüm bu sorunlara rağmen, yüzbinlerce kahraman hizmet sağlayıcımız, Türkiye ve dünyanın her köşesinde hizmet vermeye devam ettiğini de söylemek istiyorum.
OKU
Mart 2020
Remed Assistance, çalışanlarına yaptığı sürekli yatırımlarla hem çalışanlarına katma değer sağlıyor hem de hizmet kalitesini arttırarak yerini sağlamlaştırıyor. Şirket, çağrı merkezi dosya yöneticilerinin, zorlu dosyalarla, müşteri memnuniyetinden ödün vermeden başa çıkmalarını sağlayacak olan bir eğitim serisini hayata geçirdi.
OKU
Mart 2020
Sağlık asistansta 27 yıllık tecrübesi bulunan ve 102 ülkede asistans operasyonu yürüten Remed Assistance’ın Tıbbi Kurulu, Koronavirüs için uyarılarda bulundu.
OKU