Remed Assistance Eğitimlerle Ekibini Güçlendiriyor

02 Mart 2020

Remed Assistance, çalışanlarına yaptığı sürekli yatırımlarla hem çalışanlarına katma değer sağlıyor hem de hizmet kalitesini arttırarak yerini sağlamlaştırıyor. Şirket, çağrı merkezi dosya yöneticilerinin, zorlu dosyalarla, müşteri memnuniyetinden ödün vermeden başa çıkmalarını sağlayacak olan bir eğitim serisini hayata geçirdi.  Remed Assistance İnsan Kaynakları, 2020 Ocak Ayı içinde, İstanbul ve Antalya Ofislerinde, “Çatışma ve Kriz Yönetimi”, 2020 Şubat Ayı içinde “Problem Çözme ve Karar Verme” eğitimlerini ve 2020 Mart Ayı içinde ise “Müşteri Odaklı Satış Stratejileri” eğitimini gerçekleştirdi. 

Müşteri memnuniyeti için kilit nokta

Remed Assistance’ın İnsan Kaynakları yöneticisi Ezgi Eker, dünya çapında asistans hizmeti veren şirketin operasyon merkezinin, birden fazla yabancı dilin konuşulduğu hızlı ve aktif bir ortam olduğunu iletiyor. Eker, sürekli değişen ve gelişen bu ortamda faaliyet gösteren dosya yöneticilerinin kritik noktalarda karar verme ve problem çözme becerilerinin gelişmiş olması, verilen hizmetin kalitesini doğrudan etkilediğini belirtiyor. 

Asistans sektöründe, son müşteriyle acil durum anında ilk temas noktası olan dosya yöneticilerinin, mükemmel hizmet sağlamasının, Remed Asistance’ın odak noktasını oluşturduğuna dikkat çeken Eker, “Şirket, dış müşteri memnuniyetine önem verdiği kadar, çalışan memuniyetine de önem veriyor. Ekibin memnuniyetinin sağlandığında sunulan hizmetlerin kalitesinin de arttığını görüyoruz. Eğitimlerimizi katılımcılık esasıyla koordine ediyoruz. Yıl boyunca düzenleyeceğimiz diğer eğitimlerin, ekipten alınan geri bildirimlere göre planlayacağız” dedi.

Müşteri memnuniyeti için önce çalışan 

Eker, “Mükemmel bir hizmet beklentisinin ancak, profesyonel bir takıma yapılacak yatırımlarla mümkün olduğunu” ve “Remed Assistance ekibinin çalışan güçlendirme kültürünü benimsendiği bir ortamda, takım halinde çalışmayı öğrenerek, en zorlu asistans hizmet dosyalarının karşısında bile en iyi hizmeti sunabilmeleri için, öncelikle bu konuda yeterli donanıma sahip olmaları için çalıştıklarını” sözlerine ekledi. Remed Asistans müşterilerine daha kaliteli hizmet üretmek için 2020 itibariyle ekibine art arda eğitimler veriyor. Şirket Ocak Ayı içinde, ‘Çatışma ve Kriz Yönetimi’, Şubat Ayı içinde ‘Problem Çözme ve Karar Verme’ eğitimlerini ve Mart Ayı içinde ise ‘Müşteri Odaklı Satış Stratejileri’ eğitimini gerçekleştirdi.

Şeffaf ve güvenilir bir çözüm ortağı

Kendilerine sağlanan eğitimlerle motivasyonlarını arttıran Remed Assistance ekibinin, yaratıcılıklarını ortaya çıkarabilme fırsatı bulduğunu ve müşteri memnuniyeti için ne yapılması gerektiğini bilerek harekete geçtiğini vurgulayan Remed Assistance’ın İnsan Kaynakları yöneticisi Ezgi Eker şunları söyledi: “Remed Assistance’ın, 1993’ten bu yana edindiği yerel ve uluslararası deneyimi ile birlikte güçlü altyapısı ile Türkiye’de ve Dünya’da pek çok sektörden kurumsal müşterileri için şeffaf ve güvenilir bir çözüm ortağı olarak asistans sektöründe hizmet veriyor.” Eker, Remed Assistance dosya yöneticilerinin, uluslararası ölçüde tam kapsamlı bir şekilde, son müşteriye rehberlik ederek katma değerli hizmet sağlaması için gerekli donanıma sahip olmalarının insan kaynakları politikalarının önceliklerinden olduğunu da sözlerine ekledi. Ezgi Eker Remed Assistance eğitimlerle ekibini güçlendiriyor.

Bilgi için: Hikmet Akşehirlioğlu, Remed Assistance Pazarlama Müdürü – hikmet.aksehirlioglu@remed.com.tr (0212 371 0700)