Remed Assistance ile “Harekete Devam”

01 Kasım 2020

Koşulların çok hızlı değişim göstermesi ve teknolojinin sürekli yenilenmesiyle, müşteri memnuniyetinin rekabette üstünlük sağlayan kilit bir kavram olarak çıktığı günümüz dünyasında hem global hem de Türkiye çapında Assistance hizmeti sunan Remed Assistance, çözüm ortaklarının rekabette üstünlük sağlamaları için müşteri memnuniyetini ve asistans servislerinde insan odaklılığı merkezine koyuyor.   

Remed Assistance COO’u Kemal Baykan; “Hizmet verdiğimiz müşteri şirketlerimizin sigortalılarına, ihtiyaç duydukları Assistance hizmetlerini mümkün olan en iyi şekilde sağlayarak ortaklarımızı desteklemeye tamamen kararlıyız” dedi. Sigorta şirketlerinin, müşterileriyle sıcak temas noktası olduğumuzun bilincinde olduklarının altını çizen Baykan, bu bilinçle müşteri memnuniyetinden taviz vermediklerini ekledi. Müşteriyle birebir temasa geçtiğimiz, hasar ihbar ve çekme-kurtarma gibi saha operasyon hizmetlerinin kaostan arındırarak, son müşteriye olabilecek en sade şekilde sunarak, fazla sorular, olayı tekrar tekrar anlattırmak gibi son müşterinin sabrını zorlayan operasyonel süreçlerini rafa kaldırdık” diye konuştu.  

İyi planlanmış bir müşteri deneyimi, müşteri memnuniyetini getirir 

CRM sistemleriyle entegre kullandıkları çağrı merkezi teknolojisiyle, müşterilerin verisini dosya yöneticilerinin doğrudan önlerine getirdiklerini ileten Baykan, sigortalıları, aynı bilgiyi defalarca tekrarlamaktan yorgun düşürmediklerini de sözlerine ekledi. Sadece son müşteri olan sigortalıların değil, hizmet verdikleri kurumsal müşterilerin memnuniyetinin de Remed Assistance Türkiye için önemli olduğunu vurgulayan Kemal Baykan, “Pandemi döneminde kurumsal müşterilerimizin aldığımız geri bildirimlerle onların da ihtiyaç duydukları hizmeti sağlayarak, kurumsal müşteri memnuniyetini arttırdık” dedi. Kemal Baykan bu anlamda, kurumsal müşterilerin özellikle, dijital olarak erişebilecekleri ve anlık olarak verilerini görüntüleyebilecekleri bir raporlama sistemini devreye aldıklarını ve kurumsal müşterilerin müşterilerin hizmete erişimde yaşanan sıkıntıları ortadan kaldırmaya yenilikçi çözümler ürettiklerini, Remed operasyonunu bir “omnichannel” operasyon haline getirdiklerini iletti. 

Ölçülemeyen hizmetin kalitesini iyileştirmek mümkün değil 

Sektörüdeki en geniş asistans hizmet yelpazesine sahip olan Remed Assistance COO’u Kemal Baykan, mükemmel müşteri memnuniyeti için çalıştıklarını iletti ve sözlerine, “Asistansın, insan odaklı yaklaşımını asla kaybetmemesi gerekiyor. Dosya yöneticilerimizin, hizmet çağrısı boyunca, sigortalılara empatiyle yaklaşmaları gerektiğini vurguluyoruz” diyerek devam etti.  Özellikle hizmet kalitesini ölçmekteki hassasiyetlerinin altını çizen Baykan, “Ölçülemeyen bir hizmetin kalitesi hakkında fikir sahibi olmak ve geliştirmek mümkün değil, bu nedenle, her hizmet için müşteri memnuniyet anketi uyguluyoruz” dedi.  

Detaylı bilgi için, https://www.remedassistance.com/tr/haberler/koronavirus-ile-yasamaya-adapte-olmak-zorundayiz

Bilgi için: Hikmet Akşehirlioğlu, Remed Assistance Pazarlama Müdürü – hikmet.aksehirlioglu@remed.com.tr (0212 371 0700)