Şirketler, çalışan memnuniyetini sağlamak için
her geçen gün çalışan destek programlarına daha çok önem veriyorlar. Dünyaca
ünlü insan kaynakları ve sigorta danışmanlığı yapan bir firmanın yapmış olduğu
Küresel Refah Anketi’nin sonuçlarına baktığımızda küresel çapta şirketlerin
yüzde 82’si çalışan memnuniyetinin bir öncelik olduğunu düşünüyor.
Belirlenmiş bir çalışan memnuniyeti stratejisi
doğrultusunda hareket eden şirketlerin, çalışan memnuniyetini sağlayarak daha
verimli olduğunu görüyoruz. AVİTA olarak hizmet verdiğimiz firmaların
çalışanlarının, 7 gün 24 saat olmak üzere Psikolojik Danışmanlık, Mevzuat
Danışmanlığı, Tıbbi Bilgi, Yenidoğan Bakımı, Sağlıklı Beslenme, Bitki Bakım
Danışmanlığı, Veteriner Danışmanlığı, TeknoDestek ve Genel Bilgi alanlarında
yanlarındayız. Gerekli durumlarda danışanlarımıza yüz yüze psikolojik
danışmanlık hizmetleri de sağlıyoruz. Her geçen gün hizmetlerimizi ve iş yapış
şeklimizi modernize ederek çalışanların ihtiyaçlarına çok hızlı bir şekilde
adapte oluyoruz.
2022 yılı 3. çeyrek verileriyle hazırlanan
AVİTA Değerlendirme Raporu, çalışanların gündemiyle ilgili pek çok konuya ışık
tutuyor. Raporda yer alan bilgilere göre çalışanların ve aile bireylerinin
‘Psikolojik Danışmanlık’ hizmeti alma ihtiyacı her geçen gün artıyor. 2021
yılının aynı döneminde AVİTA’ya ulaşanların yüzde 37’si bu hizmetten
faydalanırken, güncellenen rapor bilgileri sonucunda bu oran yüzde 40 olarak
gerçekleşti. Kadınlar en fazla psikolojik danışmanlık (yüzde 49) için AVİTA’yı
ararken, erkekler en çok mevzuat danışmanlığı (yüzde 39) konusunda arama
gerçekleştirdi.
Kira ve kiracılar arasında yaşanan problemler
ve bu alanda değişen yasal mevzuatlarla ilgili olarak çalışanlar bilgi almak
için AVİTA mevzuat danışmanlarına başvurdular. 2022 yılı 3. çeyrek raporuna
göre mevzuat danışmanlığı alanların oranı bir önceki yılın aynı dönemine göre
yüzde 7 artış göstererek yüzde 29’a yükseldi.
2022’nin 3. çeyreğinde en çok tercih edilen
hizmetlerden biri de ‘Tıbbi Bilgi Danışmanlığı’ oldu. Tıbbi konularda desteğe
ihtiyaç duyanların oranı yüzde 11 olurken, arayanlar en çok çocuk hastalıkları
konusunda destek aldılar.
Raporda öne çıkan başlıklar…
• Pazartesi,
en fazla arama yapılan gün oldu.
• Çalışanlar,
en fazla telefon yoluyla (yüzde 81,6) AVİTA’ya ulaştı.
• Çalışanlar
en çok kendileriyle ilgili danışmanlık aldı.
• Hizmet
kullanımı önceki yıla göre yüzde 29 arttı.