Remed Assistance'ın metal yakalı çalışanı
Remy; bankacılıktan, sigortacılığa, finanstan, sağlığa, perakendeden,
e-ticarete, enerjiden, turizme kadar birçok öncü sektördeki markaların
katılımıyla Nice Medya tarafından düzenlenen Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi
ödülleri 4.CX AWARDS TURKEY'de "En İyi Dijital Müşteri Deneyimi
Projeleri" kategorisi "Hasta Deneyimi" alanında "Büyük
Düşünce" ödülünü almaya hak kazandı. Bu ödülle birlikte, 6 ay gibi kısa
bir sürede 3. ödülünü alan yapay zeka destekli PCR talep ve planlama projesi
Remy, Remed Assistance müşterilerine 7/24 destek olmaya ve asistans sektöründe
fark yaratan önemli bir katma değer olmaya devam ediyor. Dijitalleşen dünyada
müşteri memnuniyetini ve operasyonel verimliliği en üst seviyeye taşımak için
Haziran 2021 'de göreve başlayan Remed Assistance'ın ilk metal yakalı çalışanı
Remy, Türkiye'nin ilk müşteri deneyimi ödülleri olan 4. CX AWARDS TURKEY'de
"En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Projeleri" kategorisinde "Hasta
Deneyimi" alanında "Büyük Düşünce" ödülünü aldı. Bu ödülle
birlikte, yayına alındığı Haziran 2021'den Aralık 2021'e kadarki 6 ay gibi kısa
bir süre zarfında toplamda 3 ödülü kucaklayan Remy, çalışmalarına pandemi
döneminde turistlerin en önemli ihtiyaçlarından biri olan PCR testi süreçlerini
yöneterek başladı. Seyahat esnasında artık en önemli ihtiyaçlardan biri haline
gelen PCR test randevularını ve sonuçlarını kolayca alabilmek için tasarlanan
Remy, turistlerin seyahat amaçlı gittikleri ülkelerden kendi ülkelerine geri
dönerken yapmak zorunda oldukları PCR test sürecinin talep ve planlama
yönetimini 7/24 hatasız çalışarak yapmaktadır. Remy, günlük ortalama 400-500
arasında talep sürecini başarıyla yöneterek bir çağrı merkezi çalışanının gün
içerisinde harcayacağı zamandan %20 daha kısa bir sürede 7/24 sorunsuz bir
şekilde hizmet verebilmektedir. İngilizce ve Rusça dillerinde destek sağlayan
Remy, devreye alındığı Haziran 2021'den Aralık 2021'e kadar 32.000'in üzerinde
kişinin PCR talep sürecini yönetti. Bu süreçte, WhatsApp ve Web platformlarında
eksiksiz bir şekilde hizmet vererek 600.000'in üzerinde sorguyu başarıyla ele
aldı.
Remed Assistance ClO'su Erdinç Uğurlu,
Remy'nin şimdiden binlerce turiste yardım ettiğini, yakın gelecekte de tüm
asistans hizmetleri ve ürünleriyle entegre bir şekilde çalışabilmesi için
gerekli planlamalara başlandığını ve müşteri deneyimini her zaman daha da
iyileştirmeye devam edeceklerini belirtti.