Yöneticilere ve şirketlerin İK departmanlarına çağdaş hizmet ve uygulamalar sunan Avita, 2007 yılında ülkemize getirmiş olduğu Employee Assistance Program (EAP) uygulaması olan Çalışan Destek Programı’nın yanı sıra, Expat Destek ve Kurumsal Sağlık uygulamaları ile çalışan memnuniyeti, aidiyet ve performansını artıran hizmet seçeneklerine sahiptir.
Remed Etikhat, iş ortamında tespit edilen uygunsuzlukların kimlik beyanı zorunlu tutulmadan iletilebileceği tarafsız ve bağımsız bir bildirim hattıdır. Çalışanlar, tedarikçiler, bayiler ve acenteler; Kurumsal İş İlkelerine aykırı davranışları 7 gün 24 saat kuruma özel tahsis edilen telefon, e-posta ve websitesi kanalları ile bildirirler. Gelen bildirimler Remed Etikhat uzmanları tarafından dosyalanarak aynı gün içerisinde şirket yetkilisi kişi veya komitesine iletilir.