Yöneticilere ve şirketlerin İK departmanlarına çağdaş hizmet ve uygulamalar sunan AVİTA, 2007 yılında ülkemize getirmiş olduğu Employee Assistance Program (EAP) uygulaması olan Çalışan Destek Programı ile çalışan memnuniyeti, aidiyet ve performansını artıran bir hizmettir.
Remed Etikhat, iş ortamında tespit edilen uygunsuzlukların kimlik beyanı zorunlu tutulmadan iletilebileceği tarafsız ve bağımsız bir bildirim hattıdır. Çalışanlar, tedarikçiler, bayiler ve acenteler; Kurumsal İş İlkelerine aykırı davranışları 7 gün 24 saat kuruma özel tahsis edilen telefon, e-posta ve websitesi kanalları ile bildirirler. Gelen bildirimler Remed Etikhat uzmanları tarafından dosyalanarak aynı gün içerisinde şirket yetkilisi kişi veya komitesine iletilir.
Çerez, bir siteyi ziyaret ettiğinizde tarayıcınız aracılığıyla bilgisayarınıza veya mobil cihazınıza kaydedilen küçük boyutlu bir metin dosyasıdır. Çerezler bir sitenin daha verimli çalışmasının yanı sıra kişisel ihtiyaçlarınıza daha uygun ve hızlı bir ziyaret deneyimi yaşatmak için kişiselleştirilmiş sayfaların sunulabilmesine olanak vermektedir.
Çerezler sadece internet ortamındaki ziyaret geçmişinize dair bilgiler içermekte olup, bilgisayarınızda veya mobil cihazınızda depolanmış dosyalara dair herhangi bir bilgi toplamamaktadır.
Ziyaretlerde site kullanımına ilişkin bilgi toplamak için bazı çerezler kullanılmaktadır. Buradaki amacımız; web sitemizi ziyaret eden kullanıcıya kolaylık sağlamak ve işleyişi daha iyiye taşıyabilmektir.
Çerez süreçlerimize ilişkin bilgilendirmelere Çerez Politikası üzerinden erişebilir, web sitemizde yer verdiğimiz çerez kategorilerine ilişkin bilgileri aşağıda bulabilir ve kullanım tercihlerinizi seçebilirsiniz.