Fortune Global 500 
 listesindeki şirketlerin %20’sine 
 hizmet veriyoruz. 

AVİTA çalışan destek programı

Yöneticilere ve şirketlerin İK departmanlarına çağdaş hizmet ve uygulamalar sunan AVİTA, 2007 yılında ülkemize getirmiş olduğu Employee Assistance Program (EAP) uygulaması olan Çalışan Destek Programı ile çalışan memnuniyeti, aidiyet ve performansını artıran bir hizmettir.

Remed Etikhat

Remed Etikhat, iş ortamında tespit edilen uygunsuzlukların kimlik beyanı zorunlu tutulmadan iletilebileceği tarafsız ve bağımsız bir bildirim hattıdır. Çalışanlar, tedarikçiler, bayiler ve acenteler; Kurumsal İş İlkelerine aykırı davranışları 7 gün 24 saat kuruma özel tahsis edilen telefon, e-posta ve websitesi kanalları ile bildirirler. Gelen bildirimler Remed Etikhat uzmanları tarafından dosyalanarak aynı gün içerisinde şirket yetkilisi kişi veya komitesine iletilir.